Forum

Post Reply
Forum Home > General Discussion > Lokomotivet sikler etter Haug‏

Nordlys
Member

Ryktene skal ha det til at Pål Haug til høsten blir å finne i Tromsø.

Dette skal fysisk trener i Lokomotiv Tromsø, Petter Strøm, ha fått greier på en sen kveld på Tromsø jernbanestasjon. I en kommentar medgir Strøm at han har sansen for jernbanestasjoner generelt, og at han er  desperat etter å sikre seg Ballstads lynving Pål "VK" Haug.

Videre forteller Strøm med et volsomt engasjement: "Kallenavnet VK, etter at han ble VM-kongen i den prestisjetunge Lokomotiv Tromsø-ligaen i TV2s VM-manager, sier det meste. At VK opptil flere dager i uken har brukt opp mot 10 minutter på VM-manager vitner om en profesjonalitet som mangler sidestykke i klubben".

Størrelse på en eventuell overgangssum vil ikke Strøm ut med, men han medgir at han nok uten for store betenkeligheter vil la H. Hagen, S. Koren og F. Ubeda  gå motsatt vei.

-Fabian må vi la gå på et eller annet tidspunkt. To keepere i stallen er mer  "bling-bling" enn Haros hårspenne. Når det gjelder Hagen og Koren, vil jeg la dem gå med tanke på klubbens økonomi

Men hvorfor disse to?

- Hagen scorer ikke nok mål, og Koren stjeler alltid frisparkene i klubben. Med en ny frisparkkonge på vei, vil jeg gjøre alt for å unngå uoverenstemmelser i garderoben.

Du har selv en liten krabat som går gradene hjemme på kjøkkengulvet. Hvordan ser du på hans/hennes sjanser til å kunne bli en fremtidlig lokospiller?

- Det er nok lite sannsynlig. Genene mine fikk dessverre litt for stort spillerom, sukker en oppgitt Strøm.

Koren og Ubeda var ikke tilgjengelig for kommentar vedrørende den nærstående overgangen til det nedrykktruende 3. divisjonslaget. Hagen svarer derimot følgende på SMS: "Æ har ambisjona, og sulte selvsagt spill i den meget tøffe 3. divisjonsavdelinga t Hålogaland".

NB! Om du søker opp VK på google får du hele 29,200,000 treff.

July 23, 2010 at 9:01 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Tabell 2011

Klikk her for å se tabellen for 2011- sesongen!

Sponsor